Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hüseyin Ay - Kırıktır Yüreğim

Ben yağmurlu akşamların kaçağı
Ben çamurlu sokakların balçığı
Ben varoşların sitemkar çocuğu
Aldanışların isyankar bıçağı

Ben sevdalar paylaşmadım
Hiç bir kızla ağlaşmadım
Hayatı gömdüm içime
Sevdayı gömdüm içime
Kıyasıya yaşamadım

Kırıktır yüreğim kırık
Yırtıktır gömleğim yırtık
Benide anlayın artık
Biryer açın aranızda

Sen tozpembe rüyaların yıldızı
Sen yalancı sevdaların hırsızı
Ben varoşların kahreden yalnızı
Aldattın beni Allahsızın kızı

Sen hiçbir zaman savaşmadın
Hiçbir zora alışmadın
Paramı vurdun yüzüme
Yaramı vurdun yüzüme
Anlamaya çalışmadın

Kırıktır yüreğim kırık
Yırtıktır gömleğim yırtık
Sevmiyorum seni artık
Bir yerim yok aranızda
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hüseyin Ay - Kırıktır Yüreğim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/huseyin-ay-krktr-yuregim_2386.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hüseyin Ay - Kırıktır Yüreğim"

Yorum Gönder