Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Erkal - Tut Nefesini

Çok zamandır bekliyorsun, bu anı biliyorum
İnan bende senin kadar, senin kadar istiyorum
Bu kelime bizim oralarda kolay söylenmez
Kutsaldır
Emin olmak istedim emin oldum
Şimdi üç dört

Tut nefesini tut tut söylüyorum
Tut seni çok çok seviyorum

Kaç zamandır tutuyorum
Kendimi bilmezsin
Öylesine yazdım seni
Yüreğime silemezsin

Bu kelime bizim oralarda
Kolay söylenmez kutsaldır
Emin olmak istedim emin oldum
Şimdi üç dört

Tut nefesini tut tut söylüyorum
Tut seni çok çok seviyorum

Söz-Müzik: İbrahim Erkal
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Erkal - Tut Nefesini. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-erkal-tut-nefesini.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Erkal - Tut Nefesini"

Yorum Gönder