Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Erkal - Yazık Bana

Yazık Bana


Yok yürekten sevecek candan sevecek
Yok öyle ömrünü sana verecek
Filmlerdeymiş romanlarda o sevgiler
Benim ömrüm hep böyle beklemekle geçecek

Yazık bana yazık bana
Bu kaçıncı kazık bana
Herkese gülen şu felek
Neden böyle bozuk bana

Yaz gelecek buralara
Yine aşık olacağım
Arayanlar bulurmuş ya arayacağım bulacağım
Sevgi benim yüreğimde herkesi dost sanacağım
Sevgi benim ciğerimde seveceğim yanacağım

Yok gönül dilinden anlayacak
Bu böyle giderse hiç olmayacak
Ne filmlerdeki aşk
Ne romanlardaki dostluk
İçimdeki bu boşluk dolmayacak.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Erkal - Yazık Bana. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-erkal-yazk-bana.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Erkal - Yazık Bana"

Yorum Gönder