Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Işın Karaca - Sen Gittin Mi Ben Ölürüm

Düşününce kalbim çarpıyor birden
Sahipsiz bir köleyim al varlığımı
Sensiz olmak daha beter ölümden yarim
Duymaz mısın hala yalvardığımı

Sen gittin mi ben ölürüm
Batar limanda gemiler
Kanadı kırılır kuşların
Bütün ışıklar söner
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul Işın Karaca - Sen Gittin Mi Ben Ölürüm. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/isn-karaca-sen-gittin-mi-ben-olurum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Işın Karaca - Sen Gittin Mi Ben Ölürüm"

Yorum Gönder