Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Öksüz Mustafa - Ömrüm Seninle Geçsin

Bu hayat sensiz yaşanmaz
Bak neler çekiyorum
Her Allah'ın akşamı ben
Kahrımdan içiyorum

Ömrüm seninle geçsin
Geçsin istiyorum
Senden başkasını
Sevemiyorum

Bana hayat veren sensin
Bak yanımda değilsin
Sen başkasına beni
Allah muhtaç etmesin

Ömrüm seninle geçsin
Geçsin istiyorum
Senden başkasını
Sevemiyorum
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ö dengan judul Öksüz Mustafa - Ömrüm Seninle Geçsin. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/oksuz-mustafa-omrum-seninle-gecsin.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Öksüz Mustafa - Ömrüm Seninle Geçsin"

Yorum Gönder