Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Öksüz Mustafa - Sevdiğim Kız

Öksüz Mustafa - Sevdiğim Kız

Albüm Adı : Hıçkırık

Sevdiğim kız gelin olmuş
Benim değil elin olmuş
Beyaz gelinlik içinde
Giderken hep ağlıyormuş

Gitti yarim gelmez geri
Bu sevda öldürür beni
Muradına ermesinler
Yardan ayıranla beni

Yazımız böyle yazılmış
Alın yazımız karaymış
Gelmez olaydım dünyaya
Kaderde ayrılık varmış

Gitti yarim gelmez geri
Bu sevda öldürür beni
Muradına ermesinler
Yardan ayıranla beni
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ö dengan judul Öksüz Mustafa - Sevdiğim Kız. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/oksuz-mustafa-sevdigim-kz.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Öksüz Mustafa - Sevdiğim Kız"

Yorum Gönder