Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ömer Danış - Gidiyorum

Gel dünyanın gör halini
Yaşadım sevdanın kör halini
Şimdi gelde ister seyret beni
benim senden sonraki halimi
GİDİYORUM...

Allahım unut diyenlerden oldum
Kahretsin çekip gidenlerden oldum
GİDİYORUM..

Haketmeyeni sevmeyeceksin aslında
Gitsin ne hali varsa görsün
Bu günler geçecek herşey bitecek
O da sefasını sürsün
Şu az sevmesini bir öğrenemedim
Sevgiye aç gidiyorum
İşte ben böyle böyle sevdim
Ölümüne gidiyorum..

Allahım unut diyenlerden oldum
Kahretsin çekip gidenlerden oldum
GİDİYORUM..

Bak gör allahım bana neler ediyor
Hiç sevmedim diyor
Bu acı sonu bıraktı bak
Gel git diyor
Şu az sevmesini bir öğrenemedim
Sevgiye aç gidiyorum
İşte ben böyle böyle sevdim
Ölümüne gidiyorum..
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ö dengan judul Ömer Danış - Gidiyorum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/omer-dans-gidiyorum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Ömer Danış - Gidiyorum"

Yorum Gönder