Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ömer Danış - Yanacak Ellerin

Hor görüp terk ettin beni yok yere
Yok bilipte attın ateşlere
Rabbime yalvardım yanasın diye
Yalvardım yalvardım yanasın diye

Yanacak ellerin yanacak dillerin
Yanacak güllerin yüreğin yanacak

Şimdi yürüyorum sensiz günlere
İmzamı atmışım yeminlere
Belki susardım yakmasaydın böyle
Susardım susardım yakmasaydın böyle

Yanacak ellerin yanacak dillerin
Yanacak güllerin yüreğin yanacak
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ö dengan judul Ömer Danış - Yanacak Ellerin. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/omer-dans-yanacak-ellerin.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Ömer Danış - Yanacak Ellerin"

Yorum Gönder