Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Orhan Ölmez - Farkındayım

Farkindayim göz göre göre seni nasil üzdügümün
Hic deymezken kimlere güzel sözler deyip durmusum
Farkindayim elleri bile daha kibar kirdigimin
Hic deymezken bes para etmez kaygilarla doluymusum
Farkindayim

Yasiyorum sanarak inadina kendimi inkar etmis durmusum
Biliyorum sanarak inadina kendime yanlis hedefler bulmusum
Yasiyorum sanarak inadina kendimi inkar etmis durmusum
Biliyorum sanarak inadina kendime yanlis hedefler bulmusum

Olan olmus, giden gitmis, herzaman sonradan anlarmis insan
Solan solmus, biten bitmis, insan hep kendini sucsuz sayarmis

Burda olsan, bana baksan, sonrada sucumu yüzüme haykirsan
biraz kizsan, hatta darilsan, sonrada yüzüne bakip mutlu olsam
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Orhan Ölmez - Farkındayım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/orhan-olmez-farkndaym.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Orhan Ölmez - Farkındayım"

Yorum Gönder