Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Osman Öztunç - Sen Gel Sevdiğim

Otogarda cinayet var
Ne ambulans ne polis var
Vuruldum düştüm yerlere
Üzerime yağmakta kar

Arkadaşlar gelmediler
Sen gel sevdiğim
Üzerime gazete örtün
Uyuyacağım

Ben yurdu anadolunun
Ötüken yürrekli yiğidi
Vuruldum vatan için
Şehir beni sordu ben şehri sorguladım
Düştüm düşler ardına
Gezdim vatanı bir uçtan bir uca
İnsanlar gördüm zevki sefa içinde
Birde kabristanlar,şehit yazar
Hiç kimse ölmek için genç değildir

Haydutlar elele verip
Etrafımı çevirdiler
Yüzleri çirkin adamlar
Dört yanımdan ateş açar

Herkes bir yerlere kaçar
Sen gel sevdiğim
Üzerime gazete örtün
Uyuyacağım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Osman Öztunç - Sen Gel Sevdiğim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/osman-oztunc-sen-gel-sevdigim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Osman Öztunç - Sen Gel Sevdiğim"

Yorum Gönder