Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Osman Pehlivan - Kız Emine Aşkın Beni Yandırır

Kız Emine aşkın beni yandırır
Bülbül öter gül dalına kondurur
Bu dert ifla etmez beni öldürür
Kız Eminem böyle böyle n'olacak
Çakı bende çevre sende kalacak

(Bağlantı)
Kız Emine ayvada ne gezersin
Kadrinin aklını baştan üzersin

Hayranım ben hayranım kız Emine
Olmuşum derdinle deli divane
Kurban olam ayağının mestine
Al kolumu koy göbeğin üstüne
Nasıl kıydın şirin canın kastına

Bağlantı
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Osman Pehlivan - Kız Emine Aşkın Beni Yandırır. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/osman-pehlivan-kz-emine-askn-beni.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Osman Pehlivan - Kız Emine Aşkın Beni Yandırır"

Yorum Gönder