Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Osman Pehlivan - Pınarın Başına Yağmaz Mı Dolu

Pınarın başına yağmaz mı dolu
Yarinden ayrılan olmaz mı deli
Günde on beş kere gördüğüm yari
Şimdi herşeylerden vazgeçti gönül

Aman ben yandım şaşırdım kaldım
Ellerin köyünde eğlendim kaldım

Pınarın başında esmesin yeller
Bugün efkarlıyım açmasın güller
Yarimin methini etmesin eller
Şimdi herşeylerden vazgeçti gönül

Aman ben yandım şaşırdım kaldı
Ellerin köyünde eğlendim kaldım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Osman Pehlivan - Pınarın Başına Yağmaz Mı Dolu. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/osman-pehlivan-pnarn-basna-yagmaz-m.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Osman Pehlivan - Pınarın Başına Yağmaz Mı Dolu"

Yorum Gönder