Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Özcan Deniz - Gel de Gör

Özcan Deniz - Gel de Gör


Yokluğun hep soğuk rüzgar
Üşüyorum zalim yar
Seni çok özledim

Esen rüzgar ılık ılık
Niye bu zamansız ayrılık
Seni çok özledim

Işıklarım sensiz yanmaz
Ferdayimi kimse duymaz
Seni çok özledim

Yüreğimde yanar dağlar
Gönlüm hep seni arar
Seni çok özledim

Kokun yine bana sinsin
Tüm yıldızlar yere insin
Seni çok özledim

Gel de gör ne haldeyim
Gel de gör avareyim
Sensiz gecen o gecelerde
Yalnızım viraneyim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ö dengan judul Özcan Deniz - Gel de Gör. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/ozcan-deniz-gel-de-gor.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Özcan Deniz - Gel de Gör"

Yorum Gönder