Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Özcan Deniz - Nasip Değilmiş

Özcan Deniz - Nasip Değilmiş

Albüm Adı : Hediye

Yangın her askın yolu
Sevdim gördüm
Gözlerin karanlık kuyu
Düştüm,öldüm

Ah gönlün şimdi başka yare mesken
Ahhh el çekmiyor kara sevda benden
Sen hangi elde sevda olup açtın
Ben karlı dağlar misali yalnızım

Yok bir sitemim hayatta her şey kısmet
Soldu gençliğim ömrümü askla ziyan ettim
Ağla gönlüm nasip değilmiş vuslat
Rahat uyu yar sana hakkımı helal ettim...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ö dengan judul Özcan Deniz - Nasip Değilmiş. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/ozcan-deniz-nasip-degilmis.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Özcan Deniz - Nasip Değilmiş"

Yorum Gönder