Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Özgün - Acıyı Çeken Anlar

Duvarlar arkasında,yüklü bir sevdanın izlerini taşıdım
O hep doğan güneş şimdi söndü
O hep açan çiçek öldü
Toprağına döndü…

İnandığım için aşka;dünya bana ders oldu
Acıyı çeken anlar
Hesabını ödetir,ödedim çok ağır
Sonuna kadar aşkı yaşar bu gönül,yaşarım

Acıyı çeken anlar
Hesabını ödetir,ödedim çok ağır
Dibine kadar aşkı yaşar bu gönül,yaşarım bir ömüürr..
oOoOfFf yaşarım yaşatırsa gönül..

Hep izlerini taşıdım duvarlara
Aşkımızı kazıdım ahh kalbe seni boyadım
O hep gülen yüzüm şimdi soldu
Şu gözlerim çöle döndü,bende zaman öldü..
Güvendiğim için aşka;dünya bana ders oldu..
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ö dengan judul Özgün - Acıyı Çeken Anlar. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/ozgun-acy-ceken-anlar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Özgün - Acıyı Çeken Anlar"

Yorum Gönder