Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Pir Sultan Abdal - Şu Dünyaya Geldim Geleli

Ben de şu dünyaya geldim geleli
Kalsın benim davam divana kalsın
Yaradan Allah'tır benim vekilim
Kalsın benim davam divana kalsın

Yorulan yorulsun ben yorulmazam
Derviş makamından ben ayrılmazam
Dünya kadısından ben sorulmazam
Kalsın benim davam divana kalsın

Ben de vekil ettim Bari Huda'mı
O da kulu gibi zulüm ede mi
Orda söyletirler br bir adamı
Kalsın benim davam divana kalsın

Mümin müslim devşirir de cem olur
Anda sınık yaralara em olur
Kara taş erir de safi gem olur
Kalsın benim davam divana kalsın

Pir Sultan Abdal'ım dünya kovandır
Gitti adil beyler kalan avamdır
Muhammet divanı ulu divandır
Kalsın benim davam divana kalsın
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü P dengan judul Pir Sultan Abdal - Şu Dünyaya Geldim Geleli. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/pir-sultan-abdal-su-dunyaya-geldim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Pir Sultan Abdal - Şu Dünyaya Geldim Geleli"

Yorum Gönder