Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Nil Karaibrahimgil - Meyve Tabağı

Nil Karaibrahimgil - Meyve Tabağı

Albüm Adı : Nil Fm


Çekirdeksiz kabuksuz
Bir üzüm kadar yalnızım
Hiçbir dalı tutamadım safsızım
Birkaç güzel fikir buldum ama elden çıkardım
İnanırsam insafsızım tatsızım
Kasa kasa toplanmış
Turuncuya boyanmış
Portakallar kadar sıkıldım
Birkaç güzel anım oldu ama elden çıkardım
Ben yaşarken insafsızım tatsızım
Erik kadar aşksızım
Dutlar kadar şansızım
Çıkarsa biri kiraz gibi ansızın
Birkaç güzel erkek buldum
Ama elden çıkardım
Ben severken insafsızım tatsızım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü N dengan judul Nil Karaibrahimgil - Meyve Tabağı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/09/nil-karaibrahimgil-meyve-tabag.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 4 Eylül 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Nil Karaibrahimgil - Meyve Tabağı"

Yorum Gönder