Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ahmet Kaya - Şiire Gazele

Ahmet Kaya - Şiire Gazele

Albüm Adı : Sevgi Duvarı


Senin eşkin meni düşürdü dile
Neçe aşık olur bülbüller güle

Hasret çektim könül verdim
Seni sevdim men

Böyle bir güzele eşkimi tezele
Şiire gazele könül verdim
Şiire gazele

Eğer menden ayrı gezip dolansan
Menim bu eşkime bigane kalsın

Alışaram od tutaram
Hem yanaram ben

Bunu da bilmerem Sensiz ben gülmerem
Könlümü vermerem heçkese men
Könlümü vermerem
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü A dengan judul Ahmet Kaya - Şiire Gazele. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ahmet-kaya-siire-gazele.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 28 Ağustos 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Ahmet Kaya - Şiire Gazele"

Yorum Gönder