Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ahmet Kaya - Yakarım Geceleri

Bu aşkın nüshası rüzgarlarda
Aslı bende kalacak
Bizi hasret saracak
Bulutlar çıldıracak
Ayrılık başımı döndürüyor
Kavuşmayı özlettin
İntiharlar kuşandım
Bu aşkı sen kirlettin
Geçtim borandan kardan
Yitirdim bahçeleri
Ellerini tutmadim yar
Yatamam geceleri
Bu aşkın nüshası rüzgarlarda
Kahrı bende kalacak
Sende ihanet gülüm
Bende matem kalacak
Bu aşkın efkarı şarkılarda
Yüzün bende solacak
Bizi zaman yenecek
Ve anılar kalacak
Geçtim borandan kardan
Yitirdim bahçeleri
Ellerini tutamazsam gülüm
Yakarım geceleri
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü A dengan judul Ahmet Kaya - Yakarım Geceleri. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ahmet-kaya-yakarm-geceleri.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 28 Ağustos 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Ahmet Kaya - Yakarım Geceleri"

Yorum Gönder