Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ahmet Özhan - Seni Aşksız Bırakmam

seninle tattım ben her mutluluğu
bırakıp gidersen bilki yaşamam
ömrümden,canımdan,ne istersen al
gülü susuz seni aşksız bırakmam .....

üşüdüm diyorsan,güneş olurum
yanarım sevginle ateş olurum
dolarım havaya nefes olurum
gülü susuz seni aşksız bırakmam ....

gönlündeki derdi siler atarım
ümit pınarıyla coşar akarım
kış göstermem sana ben hep baharım
gülü susuz seni aşksız bırakmam....

üşüdüm diyorsan,güneş olurum
yanarım sevginle ateş olurum
dolarım havaya nefes olurum
gülü susuz seni aşksız bırakmam ....
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü A dengan judul Ahmet Özhan - Seni Aşksız Bırakmam. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ahmet-ozhan-seni-asksz-brakmam.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 28 Ağustos 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Ahmet Özhan - Seni Aşksız Bırakmam"

Yorum Gönder