Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ahmet Yılmaz - Oy Memedim

Yüce dağların başına kurmuş çadırı
Abdest almış namaz kılar oy Memedim oy
Tüfek çatmış kıblegahta eli duada
Sırtından kurşun yemiş oy Memedim oy

Ana Duymuş figan eder oy Memedim oy
İnci gibi yaşın döker oy Memedim oy
Baba duymuş sitem eder oy Memedim oy
Katiline lanet eder oy Memedim oy

Ah elleri kırılası,iki gözü kör olası
Gitti canımın goncası oy Memedim oy

Mektup yazmış sılasına daha postada
Acı haber önce varmış oy Memedim oy
Bir gül koymuş arasına yari Aslıya
Gel teskere gel hey demiş oy Memedim oy

Ana Duymuş figan eder oy Memedim oy
İnci gibi yaşın döker oy Memedim oy
Baba duymuş sitem eder oy Memedim oy
Katiline lanet eder oy Memedim oy

Ah elleri kırılası,iki gözü kör olası
Gitti canımın goncası oy Memedim oy
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü A dengan judul Ahmet Yılmaz - Oy Memedim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ahmet-ylmaz-oy-memedim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 28 Ağustos 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Ahmet Yılmaz - Oy Memedim"

Yorum Gönder