Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ahmet Yılmaz - Yiğidim

Ellerinde silahlar köşelere durdular.
Ayaz kış gecesinde öğretmeni vurdular.
Ayaz kış gecesinde yiğidimi vurdular.
Yiğidimi vurdular...

Erciyes'in başını kör dumanlar bürüdü.
Yiğidimin üstüne kırk üç kurşun yürüdü.
Yiğidimin sırtına kırk üç kurşun yürüdü.
Yiğidimin sırtına...

Tabutlara konuldu, fidan gibi can parem.
Sehpalara sunuldu, yiğidim yürek yarem.
Cellatlara sunuldu yiğidim yürek yarem.
Kurşunlara sunuldu...

Güneş'in çocukları bir bir toprak oldular.
Döktüler kanlarını al bayrağa doldular.
Verdiler canlarını al bayrağa doldular.
Bize bayrak oldular...

Haydi yiğidim haydi!
Söyleniyor marşımız.
Ölümden ötesi yok!
Hep dik dursun başımız.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü A dengan judul Ahmet Yılmaz - Yiğidim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ahmet-ylmaz-yigidim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 28 Ağustos 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Ahmet Yılmaz - Yiğidim"

Yorum Gönder