Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Kaan - Orda Olsan Bile

Kaan - Orda Olsan Bile



Hem yıldızım hem ayım oldun
Dağda sönmeyen volkanım oldun
Ya gel bana ya beni de al
Güzelimsin kopamam senden asla

Anla beni ben sensiz ölüyorum
Gel gitme hayal olsan bile

Orda olsan bile ben senle
Senin şarkın bende hep dilimde
Seni gördüğüm ilk o yerde
Geri getirin bulutlar yarimi

Hem ilk aşkım hem sonum oldun
Dağda sönmeyen volkanım oldun
Ya gel bana ya beni de al
Güzelimsin kopamam senden asla

Duydun mu sana haykırdığımı
Geliyorum sabrım kalmadı
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü K dengan judul Kaan - Orda Olsan Bile. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/09/kaan-orda-olsan-bile.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 1 Eylül 2007 Cumartesi

Belum ada komentar untuk "Kaan - Orda Olsan Bile"

Yorum Gönder