Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Kutsi - Nokta Koyulacak

Nokta Koyulacak
Dilimin ucuna geldi iki kelime
Ya sabır! çektim işime baktım
Sana bulaşmıyorum!

Sen daha aşkımızın harflerini hecele
Ya sabır! çektim önüme döndüm
Senle uğraşmıyorum!

Zarar ziyan,zaman mekan farketmiyor senin için
Huzurumu hiç bozamam
Hayırlısı olsun bizim için!..

Sana seni anlatmaktan vazgeçtim
Yalan yanlış herşeye çizgi çektim!
Virgül yok nokta koyulacak!
Bu sayfa burda kapanacaak!!..
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü K dengan judul Kutsi - Nokta Koyulacak. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/09/kutsi-nokta-koyulacak.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 1 Eylül 2007 Cumartesi

Belum ada komentar untuk "Kutsi - Nokta Koyulacak"

Yorum Gönder