Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Kutsi - Posta Kutusuna Bakıver

bunu saymıyorum yine gel
yine gelde iki lafın belini kıralım
yok inanmıyorum demedin
beni sevdigini bi kere söylemedin
acısıyla tatlısıyla sevmediki
elin soğuk sulara hiç deymediki
gel dedinde ölümüne gelmedim mi
benim için bitiyor bitiyor bu masal
sana zahmet olcak kapıyı çekiver
aşağıda posta kutusuna bakıver
tebrikleri sana bir bir gönderirim
beni muhattap etme sen kabul ediver
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü K dengan judul Kutsi - Posta Kutusuna Bakıver. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/09/kutsi-posta-kutusuna-bakver.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 1 Eylül 2007 Cumartesi

Belum ada komentar untuk "Kutsi - Posta Kutusuna Bakıver"

Yorum Gönder