Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Nil Karaibrahimgil - Bronzlaşmak

Nil Karaibrahimgil - Bronzlaşmak



ben bu yaz bembeyaz bir otelde
kendime rastlamak istiyorum
sevgilim kimbilir şimdi nerede
diye soran şarkılar dinlemiyorum

BEN BU YAZ BRONZLAŞMAK
KENDİMLE UZLAŞMAK
YER YER YOZLAŞMAK
UZAKLAŞMAK İSTİYORUM

en çok satan kitaplar elimde
kendime yönelmek istiyorum
denizden çıkıp yeni bikinimle
üşümek ürpermek istiyorum

BEN BU YAZ BRONZLAŞMAK
KENDİMLE UZLAŞMAK
YER YER YOZLAŞMAK
UZAKLAŞMAK İSTİYORUM

yansın ayağım kumlarda
sönsün günlerim mumlarla
mavi turuncu tonlarda
toplansın dalgalar kumsalda

BEN BU YAZ BRONZLAŞMAK
KENDİMLE UZLAŞMAK
YER YER YOZLAŞMAK
UZAKLAŞMAK İSTİYORUM

ben bu yaz
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü N dengan judul Nil Karaibrahimgil - Bronzlaşmak. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/09/nil-karaibrahimgil-bronzlasmak.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 4 Eylül 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Nil Karaibrahimgil - Bronzlaşmak"

Yorum Gönder