Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Nilgül - Duy Beni

Nilgül - Duy Beni



duybeni öptüğüm yerden
sev beni ta derinden
ben seni öylemi sevdim insafsız
kalbimi kendimi verdim hayırsız

yeteeeeer

aşkı benbden sorma
bileni var sanma
bırakta gönlüm seni sarsın
doğsan dünyama dermansın yarama
bırak herşey oluruna varsın

neler neler geldi başıma
neden neden felek acı yaşıma


neler neler geldi başıma
neden neden merhem ol gözyaşıma
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü N dengan judul Nilgül - Duy Beni. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/09/nilgul-duy-beni.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 4 Eylül 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Nilgül - Duy Beni"

Yorum Gönder