Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Nilgül - Taşıyamadım

Nilgül - Taşıyamadım

Albüm Adı : Pervane

Taşıyamadım bu aşkın sancısını
Çareler içinde çaresiz kaldım
Gözlerim değil yüreğim gördü seni
Seni ve o insafsız insafsız kalbini
Nereye kadar taşırım seni
Nereye kadar gidecek sürgün
Hani ya bilirdin söle sevmeyi
Nereye kadar yanacak canım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü N dengan judul Nilgül - Taşıyamadım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/09/nilgul-tasyamadm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 4 Eylül 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Nilgül - Taşıyamadım"

Yorum Gönder