Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Nilgül - Yıllar Yollar

Nilgül - Yıllar Yollar



İsteseydin sonsuza uzanırdım
Yunus'un sevdasıyla bağlanırdım
Gözlerimden bile bile yaşlar akıttın
Biliyorum sen de beni beni aldattın
Yıllar yolar daha neler
Akıl almaz bahaneler
Seni beni aldı eller
Sevdamıza tuzaklar var
Vur sazının tellerine
Başka eller ellerinde
Keşkeler düşsün diline
Sevdamıza tuzaklar var
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü N dengan judul Nilgül - Yıllar Yollar. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/09/nilgul-yllar-yollar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 4 Eylül 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Nilgül - Yıllar Yollar"

Yorum Gönder