Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Nilüfer - Haram Geceler

Nilüfer - Haram Geceler



Aklım başımda değil ki
Sebebini bilmiyorum
Bize nazar değdi inan
Adım gibi biliyorum
Yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum
Yar yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum
Yanıyorum yanıyorum
Ah yanıyorum yanıyorum
Yar yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum

Hatıralar gözlerimde
Dalıp dalıp gidiyorum
Acımasız dertlerimle
Yapayalnız yaşıyorum
Yar yine başım belalarda
Senin için ağlıyorum
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü N dengan judul Nilüfer - Haram Geceler. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/09/nilufer-haram-geceler.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 4 Eylül 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Nilüfer - Haram Geceler"

Yorum Gönder