Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Nilüfer - Her Şey Bir An

Nilüfer - Her Şey Bir An



hayat bundan böyle beni aldatamazsın
ne yollardan geçtim ben kandıramazsın
hayat kolay kolay beni ağlatamazsın
bundan böyle canımı acıtamazsın
neler neler gördük göğüsledik senle
bana ait çok sey kaldı sende
daha neler söyler gönül dile gelse
hani verdiklerin hani nerde
yalan yalan her şey bir an,aman kaybetmeden,kıymet bilse insan
yanar sonra yanar inan
herşey ölüm gibi,herşey bir ann herşey bu an
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü N dengan judul Nilüfer - Her Şey Bir An. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/09/nilufer-her-sey-bir.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 4 Eylül 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Nilüfer - Her Şey Bir An"

Yorum Gönder