Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ahmet Kaya - Evlerinin Önü

Evlerinin önü mersin
Ah sular akmaz gadınım tersin, tersin
Mevlam seni bana versin
Al hançeri gadınım vur ben öleyim
Ah kapınızda bir danem
Kul ben olayım
Hayda efeler of

Evlerinin önü susam
Ah su bulsamda gadinim
Çevremi yusam
Açsam yüzünü baksam doysam
Al hançeri gadinim vur ben öleyim
Ah kapınızda bir danem
Kul ben olayım
Hayda efeler of
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü A dengan judul Ahmet Kaya - Evlerinin Önü. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ahmet-kaya-evlerinin-onu.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 28 Ağustos 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Ahmet Kaya - Evlerinin Önü"

Yorum Gönder