Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ahmet Kaya - Eylüle İsyan Gibi

Sen betonlar içinde ben senin özleminde
Sen yangınlar içinde ben mazlumun türküsünde
Aydınlığı aradık karanlıklar içinde
Sen dünün hasretinde ben yarınların derdinde
Sen bir yana ben bir yana dostlarımız bir yana
Bölünsek de çözülsek de başkaldırdık zamana
Güneşte kavrulursun kıraç topraklar gibi
Hazanda savruluruz serseri yapraklar gibi
Yalnızlığı yaşarız geride kalan gibi
Düşer düşer kalkarız eylüle isyan gibi
Sen bir yana ben bir yana dostlarımız bir yana
Bölünsek de çözülsek de başkaldırdık zamana
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü A dengan judul Ahmet Kaya - Eylüle İsyan Gibi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ahmet-kaya-eylule-isyan-gibi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 28 Ağustos 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Ahmet Kaya - Eylüle İsyan Gibi"

Yorum Gönder