Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Tatlıses - Yetmezmi

Aşk alevim yüz tutmuyor sönmeyen
Yangınıma bir damla su düşmedi
Mutlu günü hep çok gördün gönlüme
Sana ben bir ömür verdim
Yetmez mi?

Feryat ettim sesim duyan olmadı
Hiç kimseye gönlüm böyle yanmadı
Neyim varsa aldın gözün doymadı
Bir kuru can borcum kaldı
Yetmez mi?

Yetmez mi?
Kurşun oldun her gece beni vurdun
Ne aradın ne de sordun
Yetmez mi?
Yetmez mi?
Hançer oldun her gece beni vurdun
Ne arayıp ne de sordun
Yetmez mi?
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Tatlıses - Yetmezmi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-tatlses-yetmezmi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Tatlıses - Yetmezmi"

Yorum Gönder