Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Tatlıses - Zamanlaman Harikaydı

İbrahim Tatlıses - Zamanlaman Harikaydı


Seni çok özlemiştim
Yolunu beklemiştim
Akşam güneş batınca
Artık gelmez demiştim
Unuttun beni derken
Üzülüp kahrederken
Kapım çalındı birden
Çıldıracaktım sevinçten
Dün gecemiz bambaşkaydı
Bütün saatler aşkaydı

Ne iyi ettin geldin
Ne iyi ettin geldin
Zmanlaman harikaydı
Samanlık seyran olur
Gönüller bir olursa
Bana söz ver öyle git
Bırakmam seni yoksa
Bundan sonra her gece
Benimle olmalısın
Yine aynı saatte
Kapımı çalmalısın
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Tatlıses - Zamanlaman Harikaydı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-tatlses-zamanlaman-harikayd.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Tatlıses - Zamanlaman Harikaydı"

Yorum Gönder