Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İhsan Öztürk - Üğrunü Üğrunü Gelir Dereden

Üğrunu Üğrunu Gelir Dereden,
Benlerini Sayamadım Kareden.
Sevdiğimi Bana Yazsa Yaradan.
Şen Ol Yaylam Şen Ol Bedir Geliyor.

Şu Dereden Cıvıl Cıvıl Kuş Gelir,
Armağanlar Dolu Gider Boş Gelir.
Sevda Bilmeyene Hayal Düş Gelir.
Şen Ol Yaylam Şen Ol Bedir Geliyor.

Boğazında Lira Alnında Altın,
Bedir'i Vermiyor Şu Gürcü Hatun.
Param Çok Değil Ki Alayım Satın.
Sen Ol Yaylam Sen Ol Bedir Geliyor.

Konak Boğazında Ardından Yettim,
Kızyandı�ya Kadar Beraber Gettim.
Bedir�i Yaylaya Emanet Ettim.
Şen Ol Yaylam Şen Ol Bedir Geliyor.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İhsan Öztürk - Üğrunü Üğrunü Gelir Dereden. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ihsan-ozturk-ugrunu-ugrunu-gelir.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İhsan Öztürk - Üğrunü Üğrunü Gelir Dereden"

Yorum Gönder