Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Pir Sultan Abdal - Aç Artık Dost Kollarını

Aç artık dost kollarını
Gel ey dostum yavaş yavaş
Yol karanlık gözüm görmez
Gel ey dostum yavaş yavaş

Dardayım gel artık ulaş
Muhabbet yolunu dolaş
Sensin dost yarama ilaç
Gel ey dostum yavaş yavaş

Haydar'ı Şah senin adın
Bilirim sende muradım
Çok peygambere uğradım
Gel ey dostum yavaş yavaş

Artık bana aç kolları
Yağmur geçti yağar dolu
Boynumda gezer dost kolu
Gel ey dostum yavaş yavaş

Sanadır bu sözüm sana
Artık al ulu divana
Kavruldum dost yana yana
Gel ey dostum yavaş yavaş

Pir Sultan başk'yol bilmez
Senin bu yolundan dönmez
Alev oldu gayrı sönmez
Gel ey dostum yavaş yavaş
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü P dengan judul Pir Sultan Abdal - Aç Artık Dost Kollarını. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/pir-sultan-abdal-ac-artk-dost-kollarn.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Pir Sultan Abdal - Aç Artık Dost Kollarını"

Yorum Gönder