Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Pir Sultan Abdal - Döndün Mü Benden

Döndün mü benden yüzü dönesi
Ben seni Ali'nin yoluna saldım
İkrarı boynuna kement olası
Ben seni Ali'nin yoluna saldım

Yürü bre yürü yüze gülücü
Bizi görüp de yad elleri sevici
Boynuna uğrasın şahin kılıcı
Ben seni Ali'nin yoluna saldım

Pir Sultan Abdal'ım dertlere derman
Ayrılık elinden halim pek yaman
Şefaat etmesin On İki İmam
Ben seni Ali'nin yoluna saldım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü P dengan judul Pir Sultan Abdal - Döndün Mü Benden. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/pir-sultan-abdal-dondun-mu-benden.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Pir Sultan Abdal - Döndün Mü Benden"

Yorum Gönder