Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Pir Sultan Abdal - Ağlayı Ağlayı Selman’a Geldim

Aman hey erenler mürvet sizindir
Öksüzüm yetimim amana geldim
Garibim bi-kesim himmet sizindir
Ağlayı ağlayı Selman'a geldim

Şah'ın bahçesinde ben garip bülbül
Efkarım mükedder halim pek müşkül
Koparmadım asla, kokladım bir gül
Kafir oldum ise imana geldim

Gönül şahinini saldım havaya
Yüzüm sürüp geldim ol hakipaya
Gönül sefinesin vermezim zaya
Kıblegahım Şah-ı Merdan'a geldim

Biz Muhammet Ali kullarındanız
Nesl-i Al-i Aba soylarındanız
İmam-ı Cafer'in mezhebindeniz
Server Muhammed'e peymana geldim

İkilik perdesi yoktur özümde
Birliktir gönlümde özüm sözümde
Gece gün düşmüşüm Hak niyazında
Pir Sultan Abdal'ım meydana geldim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü P dengan judul Pir Sultan Abdal - Ağlayı Ağlayı Selman’a Geldim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/pir-sultan-abdal-aglay-aglay-selmana.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Pir Sultan Abdal - Ağlayı Ağlayı Selman’a Geldim"

Yorum Gönder