Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Alişan - Söz Mü

Alişan - Söz Mü


Ben ne acılar çektim, senden çekmem istemem
Ben ne yalanlar duydum, senden duymak istemem
x 2

Beni sevecek misin, her zaman bu dünyada
Canım diyecek misin, yemin et söz ver bana

[Nakarat] x 2
Söz mü
Ayrılmak yok söyle bana
Söz mü
Darılmak yok söyle bana
Söz mü
Ağlatmak yok söyle bana söz mü
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü A dengan judul Alişan - Söz Mü. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/alisan-soz-mu.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 27 Ağustos 2007 Pazartesi

1 Komentar untuk "Alişan - Söz Mü"