Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Bekir Karadeniz - Şen Kayadan At Beni

Şen kayadan at beni
İn aşağı tut beni
Al göğsün arasına
Salla da uyut beni

Kaya dibi düz gibi
Bir su içtim buz gibi
Git kocandan boşan gel
Kabul edem kız gibi

Kaya dibi kışlamış
Kar yağmaya başlamış
Sevip de terkedenler
Yalvarmaya başlamış
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü B dengan judul Bekir Karadeniz - Şen Kayadan At Beni. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/bekir-karadeniz-sen-kayadan-at-beni.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 28 Ağustos 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Bekir Karadeniz - Şen Kayadan At Beni"

Yorum Gönder