Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Birkaç İyi Adam - Öpücük

Birkaç İyi Adam - Öpücük

Albüm Adı : Birkaç Iyi Adam

Bir gün gelirde birini seversen
Anla o zaman ne hissettiğimi
Göz ucuyla bile beni süzersen
Belki görürsün seni sevdiğimi
Yanmışım sana aldanmışım
Kimleri satmışım senin uğruna
Bir küçük öpücük benden sana
Al, öpücük, gülücük yolla bana
Bir ümit ile düştüm yine peşine
Ben bir kurnaz tilki senin gözlerinde
Biraz dinle severim istersen
Ben adamı yemem görürsün denesen

Söz: Faruk Kurukaya - Ebru Torunlar
Müzik: Ebru Torunlar
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü B dengan judul Birkaç İyi Adam - Öpücük. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/birkac-iyi-adam-opucuk.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 28 Ağustos 2007 Salı

Belum ada komentar untuk "Birkaç İyi Adam - Öpücük"

Yorum Gönder