Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Cici Kızlar - Delisin

Cici Kızlar - Delisin


Ah kalbim ben senden çok çektim
Söyle nedir bu halin vallah sen delisin
Olmaz ki böyle çarpılmaz ki
Çıldırmışsın sanki vallah sen delisin

Ne olmuş birden gördüysen onu
Ömründe ilk gördüğün erkek omu
Ama sus sus duymasınlar sesini
Göğsümden koparıp atarım seni

Lay lay lay delisin delisin

Bu kaçıncı sevgi belki kırkbeş, elli
Ben bildim bileli vallah sen delisin
Hiç nefes almazsın biran boş durmazsın
Fikrimi sormazsın vallah sen delisin

Anlaşıldı sen duruncaya dek
Bu iş hep böyle sürüp gidecek
Aşk herzaman faydalı olmuyor
Senden bana hiç rahat yüzü yok

Lay lay lay delisin delisin
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü C dengan judul Cici Kızlar - Delisin. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/cici-kzlar-delisin.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Cici Kızlar - Delisin"

Yorum Gönder