Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Dertli Divani - Bugün Yasta Gördüm (Nenni)

Bugün yasta gördüm zülfü siyahı
Gülmedi sultanım bilmem ne haldır
Halım arz eylerim dinle ahvalim
Bilmedi sultanım bilmem ne haldır

Nenni de nenni dost nenni
Nenni de nenni has nenni

O sultanı aşık pirden sorarım
Bugün dünya yarın ahret ararım
Aşkına kıldığım sabrı kararım
Kalmadı sultanım bilmem ne haldır

Nenni de nenni dost nenni
Nenni de nenni has nenni

O sultandır her işlerin sebebi
Alnının uğrunda gördüm habibi
Yaralara merhem koyan tabibi
Salmadı sultanım bilmem ne haldır

Nenni de nenni dost nenni
Nenni de nenni has nenni

Veli'm der aklım başımdan gitti
Sağlığımda beni salacak etti
Cenazeyi kılarım diye vadetti
Kılmadı sultanım bilmem ne haldır

Nenni de nenni dost nenni
Nenni de nenni has nenni
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Dertli Divani - Bugün Yasta Gördüm (Nenni). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/dertli-divani-bugun-yasta-gordum-nenni.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Dertli Divani - Bugün Yasta Gördüm (Nenni)"

Yorum Gönder