Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Dört Yüz - Ne Senle Ne Sensiz

Şimdi dönmek istesende çok geç bunun için
Göz göre göre kilit vurdum kalbime
Her hikayenin sonu aynı başlar sonra biter
Demiştim sana bak esirin oldu kalbim

Keşke gelip uyandırsan bu kabustan

Ne senle ne sensiz acı verir sessizlik
Bunu anlatmak çok zor
Ne gitsen ne kalsan olmaz hayat sen yoksan
Bunu haykırmak çok zor

Demiştim ki gel kaçalım bu şehirden
Aşkın gözü kördü eskiden
Sana son çağrım buydu duymak istemedin
Bu yeminler yalan ezberledim hepsini

Keşke gelip uyandırsan bu kabustan

Ne senle ne sensiz acı verir sessizlik
Bunu anlatmak çok zor
Ne gitsen ne kalsan olmaz hayat sen yoksan
Bunu haykırmak çok zor

Bu kadar Bu kadar kolay mı söyle
Beni sakın sensiz bırakma
Bunu yapma
Yapamam yapamam artık seninle
Beni daha fazla ağlatma
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Dört Yüz - Ne Senle Ne Sensiz. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/dort-yuz-ne-senle-ne-sensiz.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Dört Yüz - Ne Senle Ne Sensiz"

Yorum Gönder