Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Esra Kahraman - Adı Yok

Bir parça sen aldım yanıma
Yola çıkarken
Bırakmadım evimizde kokumu bile
Bir parça sen aldım yanıma
Yola çıkarken
Hatırlatsın bana kıydığın geceyi diye...

Nasıl dokuna bildin
Nasıl sevişebildin
Nasıl herşeyi böyle görmezden gelebildin
Nasıl dokunabildin
Nasıl sevişebildin
Nasıl herşeyi görmezden gelebildin

Bana seni anlatma bende varsın
Dönüşü hiç olmayan yollardasın
Boşuna bu yalvarış farkındasın
Sende de bir ben varım
Beni tanırsın
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Esra Kahraman - Adı Yok. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/esra-kahraman-ad-yok.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Esra Kahraman - Adı Yok"

Yorum Gönder