Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Esra Kahraman - Ah Annem

hayırsız bir yarin ardına düştüm
zindan oldu gençliğim
onu çok seversem o da sever dedim
alt üst oldu benliğim

ah annem annem nasıl etsem
bu derdimi kime döksem
ah annem annem nereye gitsem
ağlatıyor beni kimi sevsem

kimi gün kuşlar gibi
kalbim derinden aktı güzel günler bekledim
kimi gün aynalarda
gülen yüzü aradım boşa çıktı hislerimah annem annem nasıl etsem
bu derdimi kime döksem
ah annem annem nereye gitsem
ağlatıyor beni kimi sevsem
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Esra Kahraman - Ah Annem. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/esra-kahraman-ah-annem.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Esra Kahraman - Ah Annem"

Yorum Gönder