Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Etkin - Gidiyorum Ezelden

Hayattan kopmusken seni tanidim
canimdan bezmisken sana sigindim
bu askin bedeli bumudur canim
seviyorum diyorum anlamiyorsun

sevmenin bedeli aci cekmekse
cekmeye hazirim senin elinden
biktim dünyanin cilelerinden
gidiyorum sevgilim bir gün ezelden

dünyaya kaparken bu gözlerini
son bir kez olsun göreyim seni
bir gün olsun sormadin beni
ettin darmadagin sevgilim beni

sevmenin bedeli aci cekmekse
cekmeye hazirim senin elinden
biktim dünyanin cilelerinden
gidiyorum sevgilim bir gün ezelden
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Etkin - Gidiyorum Ezelden. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/etkin-gidiyorum-ezelden.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Etkin - Gidiyorum Ezelden"

Yorum Gönder