Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ezginin Günlüğü - Bekle Beni

Tek bir haber bile çıkmasa uzaklardan
Saçma da olsa bekleyişin
Yalnız sen olsan bile bekleyen beni
Bekle beni
Bırak beklemekten usanmış dostlarım
Öldüğümü sansınlar benim
İçme anılar gibi acı
İçme o acı şaraptan
Yağmurlar içinde bekle beni
Karlar tozarken bekle
Ortalık ağarırken bekle
Kimseler beklemezken bekle
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Ezginin Günlüğü - Bekle Beni. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ezginin-gunlugu-bekle-beni.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Ezginin Günlüğü - Bekle Beni"

Yorum Gönder