Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ezginin Günlüğü - Dutağacı

Dut ağacı boyunca
Dut yemedim doyunca
Yari halvette gördüm
Danışmadım doyunca

Menim balam kime neyler
Körpe balam kime neyler
Menim balam ay balam
Körpe balam ay balam

Kızıl üzüm siyahladı
Verdim anam sahladı
Anama kurban olum
Meni tez adahladı

Gedirdim yavaş yavaş
Ayağıma değdi taş
Senden mene yar olmaz
Gel olah bacı gardaş
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Ezginin Günlüğü - Dutağacı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ezginin-gunlugu-dutagac.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Ezginin Günlüğü - Dutağacı"

Yorum Gönder